۱۴۰۴ جمعه ۱۵ شهريور
رونمایی از محصول جدید «لطیف»؛ گام بلند هلدینگ سلولزی برای حضور در بازارهای جهانی
چکیده

رونمایی از محصول جدید «لطیف»؛ گام بلند هلدینگ سلولزی برای حضور در بازارهای جهانی به گزارش روابط عمومی شرکت محصولات کاغذی لطیف، اسدزاده، مدیرعامل هلدینگ سلولزی تأمین در حاشیه نمایشگاه از رونمایی یک محصول جدید خبر داد و گفت: «هلدینگ سلولزی به‌عنوان متنوع‌ترین مجموعه صنعت سلولزی کشور، سه گروه اصلی محصول شامل دستمال کاغذی (تیشو)، اوراق فشرده مانند MDF و HDF و پارکت، و همچنین کاغذ بسته‌بندی را تولید می‌کند.»

access_time ۱۴۰۴ سه شنبه ۱۲ شهريور
remove_red_eye 29 بازدید
رونمایی از محصول جدید «لطیف»؛ گام بلند هلدینگ سلولزی برای حضور در بازارهای جهانی

رونمایی از محصول جدید «لطیف»؛ گام بلند هلدینگ سلولزی برای حضور در بازارهای جهانی
به گزارش روابط عمومی شرکت محصولات کاغذی لطیف، اسدزاده، مدیرعامل هلدینگ سلولزی تأمین در حاشیه نمایشگاه از رونمایی یک محصول جدید خبر داد و گفت: «هلدینگ سلولزی به‌عنوان متنوع‌ترین مجموعه صنعت سلولزی کشور، سه گروه اصلی محصول شامل دستمال کاغذی (تیشو)، اوراق فشرده مانند MDF و HDF و پارکت، و همچنین کاغذ بسته‌بندی را تولید می‌کند.»
وی با اشاره به ساختار این مجموعه افزود: «هلدینگ سلولزی دارای شش شرکت زیرمجموعه است که شامل شرکت کاغذسازی بیست ستون در هرسین کرمانشاه و پنج شرکت تولیدی فعال می‌شود. از جمله این شرکت‌ها می‌توان به کاوه و چوکا در حوزه تولید کاغذ بسته‌بندی، محصولات کاغذی لطیف و حریر خوزستان در زمینه تولید تیشو و یک شرکت فعال در تولید MDF اشاره کرد.»
اسدزاده با بیان اینکه این هلدینگ بازوی اصلی بخش چوب و کاغذ شستا به‌شمار می‌رود، تصریح کرد: «با سهامداری صددرصدی تاپیکو به سازمان تأمین اجتماعی متصل هستیم و در برخی محصولات مانند تیشو، بازیگر اصلی صنعت محسوب می‌شویم. شرکت محصولات کاغذی لطیف به‌تنهایی ۲۵ درصد سهم بازار تیشو کشور را در اختیار دارد.»
وی در ادامه با اشاره به محصول جدید گفت: «امروز با اتکا به توان هیئت مدیره و نیروهای متخصص، محصولی با شاخصه‌های کیفی مطلوب رونمایی شد که ظرفیت حضور در بازارهای جهانی و صادرات را داراست. این محصول می‌تواند نقطه عطفی در مسیر توسعه و سودآوری شرکت لطیف باشد.»
مدیرعامل هلدینگ تاسیکو خاطرنشان کرد: «پیش‌تر تمرکز محصولات لطیف بر عرضه اقتصادی و قیمت پایین برای مصرف‌کنندگان دهک‌های پایین درآمدی بود، اما در دوره جدید، نگاه صادراتی و ورود به بازارهای با قدرت خرید بالاتر در دستور کار قرار گرفته است.»